Ny bok

Ska lägga mig och fortsätta läsa boken, Odjuret av Roslund & Hellström, jag köpte för någon vecka sedan. En riktigt otäck bok. Det handlar om en förymd fånge som är sjukt störd. Han har mördat och lemlästat två små flickor och är en ökänd pedofil. Det är lite med avsmak jag läser boken och den är detaljrik och har ett ganska rått språk. Boken är så spännande för man nästan vänder blad innan man läst färdigt den sista för och se om de får tag i svinet.

Jag brukar aldrig läsa eller se trailers om vad böcker och filmer handlar om. Jag tycker att det förtar spänningen och alltsom oftast berättas eller visas hela boken eller filmen i trailers eller en beskrivning av boken. Jag vill bli överraskad helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0