Liten utvärdering

Bloggen ligger ganska lågt prioriterat just nu. Det har varit mycket med flytten och nu kommer renoveringen ta en hel del tid. Jag tänkte då passa på att göra en liten undersökning. Bloggen är inte så stor och den är delvis för mig men även för mina läsare och jag vill då passa på att höra vad ni tycker och vad ni helst läser om, eller är det bilderna ni kollar på etc. Tyck gärna till om ni tycker att bloggen är svårläst, för smal, för bred, ja allt ni kan komma att tänka på.

Detta är mycket uppskattat av mig om ni vill ta er en liten minut att skriva ner för jag vill gärna utveckla och göra bloggen mer intressant även för utomstående.

Tack på förhand


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja, det är verkligen super att du läser hela meningar ;) Snart kommer de upp iallafall!



Jag träffade Emelie ute på klubben idag, hon kom ju hem i lördags. Så vi sa att vi borde ses allihopa och träna tillsammans. Hon berättade att Eo hade känt sig lite ensam som var den enda small-hunden så jag hoppar in i gänget och ger stöd ;)haha.



Ang. din hemsida så är det en av de bloggar jag verkligen prioriterar att läsa. Framförallt tycker jag att det är en härlig blandning mellan familj och vardag till hundar och hundträning. Sedan självklart allt där emellan. Men det jag gillar allra mest är dina funderingar i bloggen, jag tycker att du tänker så klokt. Framförallt så blir jag väldigt inspirerad!



Sedan är det ju ett stort plus att den "äntligen" har blivit smal. ;)



2010-06-02 @ 21:47:21
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Jenny

Som BC-insnöad vallidiot är det självklart jätteintressant att se hur det går med Pana i hennes kommande vallhundskarriär. ;-)



Gillar bloggen då den är blandad och lättläst. Jättefina bilder och lagom storlek.



Ett tips om du vill förändra din bloggs utseende är att gå ut bland andra bloggar och titta runt. Kanske hittar du nåt du gillar. Jag är ju galen nog och har tre bloggar. Olika utseende på dem men ändå ganska lika.



Fortsätt blogga!!!



Kram Jenny

2010-06-07 @ 00:35:05
URL: http://borderlites.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0