Läsmani


Just nu är jag inne i en sådan där läsmani och vill bara läsa och läsa och läsa. Det kan bero på att jag har hittat bra böcker. Jag har snart läst ut andra boken om Ewert Grens och den är också otroligt bra. De är tänkvärda dessa böcker och de känns så verkliga och tankarna angående vårt samhälle och hur det är utformat bara flyger runt, framförallt efter första boken. Det hade varit nyttigt att ha någon att diskutera dem med, men att få med mig Tommy på att läsa en bok och sedan ha ett flummigt åsiktsutbyte med honom är helt uteslutet. Tommy somnar innan han ens har öppnat första sidan. Eventuellt någon ljudbok kanske? Jag ska undersöka saken. Någon annan som gillar att diskutera böcker? 
 

          Box 21                    David Beckham lär dig spela fotboll

Det är inte bara till mig jag beställer böcker utan Isak blir även han bombaderad med böcker. Just nu har jag köpt en suverän bok om fotboll av och med David Beckham. Jag har bara ögnat igenom den ännu men jag ska också läsa den. Det är mycket om hur David Beckham tänker och även mycket träningstips som Isak själv kan gå ut och träna på. Jag ska allt ta reda på lite mer om David Beckhams akademi och vem vet. Kanske Isak en dag kan få åka dit och träna, drömma måste man ju få göra iallafall.

Så här står det om den.

David Beckham Akademin i Greenwich, London är den största anläggningen av sitt slag i Europa. Här finns två inomhusplaner, fantastiska undervisningslokaler och en matsal där flickor och pojkar mellan 8 och 15 år kan delta i ett femdagars träningsprogram. Det unika programmet fokuserar inte bara på fotboll utan också på lagkänsla, nyttig mat, hälsa och välbefinnande, psykologi och spelarnas och tränarnas roll inför media.


Kommentarer
Postat av: Lottie

David Beckham är min stora idol!!! Redan 2002 hade jag en valp jag döpte till David Beckham :-) Tyvärr kallades han Storm!! Jag som tyckte Beckham var så fiint ;)

När kommer ni till Skåneland på besök då med Miss Pana?

kraam

2010-06-30 @ 11:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0