Vilken svacka

Vilken svacka jag har kommit in i med ångest, dåligt samvete och stress. Usch.. jag behöver verkligen semester. Nu är det "bara" 7 arbetsdagar kvar till tre veckors semester. Jag måste verkligen försöka att börja varva ner så jag kan njuta av min semester när den väl infinner sig. Alla har ju sina dåliga dagar och olika sätt att ta sig ur dem. Jag gillar att fundera och flumma och tänka mycket och jag saknar mina vänner så sedan jag flyttade som jag hade de "konstiga" samtalen med. Det finns telefon men jag vill också ut på våra flumpromenader och ha någon som tar mig av spåret som jag försvinner in på ibland. Ja, ja.. tur att jag har fina vänner på nätet och telefon som kan peppa mig när det blir så här och det går snart över. Det gör det alltid.

Och så har jag världens bästa familj..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kommer också in i såna formsvackor. Har en liten svacka just nu.

Jag tillåter mig själv att ha det ibland. Låser in mig och slänger in en DVD eller tre för att koppla bort hjärnan.

När det inte är en stor attack kan jag fortfarande funka relativt bra och få det gjort som måste göras. Det får bara inte komma nåt stort som är oplanerat när svackan är liten för då blir den STOR.



Hjärnan jobbar för högtryck och direkt så kör magen igång och vips efter mindre än en vecka så brister det i tarmen och blir sår.



Det gäller att hitta knapparna för att koppla bort hjärna när man är själv och inte har nån som kan hjälpa en att koppla av.



För mig är det att slänga på en mängd filmer. Då kopplar jag bort verkligheten såpass att jag snabbt lugnar ner mig.



Hoppas du snart mår bättre.

Styrkekramar

Jenny

2010-07-08 @ 01:40:07
URL: http://borderlites.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0