Hundra knyck

Det rusar i hundra knyck nu innan jul. Det är verkligen fullt upp. Varje dag är det något som ska fixas. I dag blir det julklappshandel direkt efter jobbet, imorgon är det handbollsträning och på fredag ska vi äntligen hämta vår efterlängtade kyl & frys. Inte en dag för tidigt. Tanken är att i mellandagarna när jag och Tommy är lediga ska vi fixa lite hemma. Jag ska lägga färdig golvet i Isaks tv-spelsrum och Tommy får måla och fixa i köket.

I helgen är det kalas och handbollsmatch. På söndag möter jag upp Isaks pappa och Isak ska få åka till underbara, härliga och vackra Bohuslän under jullovet. Jag och Tommy kommer ner till Västkusten dagen innan julafton och hämtar upp Isak för att spendera natten till julafton på hotell med mysig julfrukost på julafton. Sedan spenderar vi julafton och juldagen tillsammans med min syster och deras familj. Jag och Tommy åker sedan hem, och lämnar Isak kvar i Bohuslän, för att åka och träna hund på annandag jul.

Vi har bokat tid i hundarenan i Kungsör så vi är ett gäng som ska dit och träna ett par timmar. Ska blir superkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0