Galet



Så här galna ser vi ut just nu för ekorrhjulet har startat. Helt galet mycket har vi att göra. Det är både roligt men jobbigt. Det som tyvärr hamnar längst ner på priolistan hamnar tyvärr renoveringen, men det hinner väl vi när det blir dåligt väder ute kan man ju hoppas.

Jag har inte ens haft ro att börja fixa och kolla på lite bilder från Gotland. Får se om det kommer upp något kollage längre fram. Vi har haft en underbar semester. Jag har verkligen fallit som en fura för Gotland. Vilken underbar och unik ö det är. Och för andra året i rad har vi haft öns bästa guider, Malin och Niklas, som har visat nya smultronställen. Tack så mycket för att ni släpar runt oss på alla underbara ställen.

På jobbet går det nu i hundra knyck och allt händer nu innan vår högsäsong drar igång. Vi är i fart med att flytta vårt lager så på onsdag flyger vi ner till Kalmar och introduceras i nya datasystem och diverse. Helgen efter det är det kick off.. Fullt ös!!

Dessutom har fotbollen för killarna dragit igång och nästa vecka drar även handbollen för Isak igång samtidigt som höstsäsongen i fotbollsserien. Och redan sista helgen i Augusti ska han på handbollscup.. Snacka om att det är fullt upp. Vet ej när vi har en helg och kväll ledig för in i mellan där ska vi hinna träna och tävla hundarna. Fast jag är ändå trots allt tacksam för att jag har ett jobb och en underbar aktiv familj och världens underbaraste hundar som jag får tillbringa tid med. Puss och kram min underbara familj. Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själva ;)). Ni får komma ner någongång igen så får vi visa fler små smultronställen ;).

2010-08-14 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0