1 års vaccinering

Konferensen gick bra. Är fortfarande mätt efter all den goda maten och väldigt trött efter all info. Jag återkommer senare med lite bilder från herrgården som var superfin.

Idag var jag hos veterinärern för att ta 1års sprutan på Pana. Hon blir 1 år på lördag. Det är inte klokt vad fort det går. Jag passade på och ge henne en första dog rabiesvaccin också så vi ska tillbaks om en månad för nästa dos. Vägde henne gjorde jag också när vi var hos Veterinären. Hela 16 kg väger min lilla kicka. Mäta henne måste jag också göra, men det blir någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte klokt vad fort tiden går! Redan 1år, finfina Pana.



Då kommer jag förbi dig på onsdag vid fem :)



Jag åker hemskt gärna med till rättvik och jag vågar nog bo i samma stuga också, haha ;) Prisersättning och sådant där vettigt kan vi ju ta på onsdag eller någon annan gång vi ses, det är ju ett tag kvar.

2010-08-31 @ 08:08:03
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Mikaela

Hej!

Ja, det ska bli väldigt roligt med laget (och extra komiskt, precis som du skriver, med våra namn och färg på hundarna...!) Ska bara lösa upp det gamla laget (och meddela dem och mitt lagbyte). Har fixat boende i Rättvik, så för min del kan vi starta där.



Ses på lördag!

2010-08-31 @ 17:06:46
URL: http://www.elegantdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0